Wady jak też atuty outdooru

Reklama outdoorowa jest dzisiaj niezmiernie popularną i w szerokim zakresie stosowaną odmianą przekazu.
W odróżnieniu od innych kanałów komunikacji, ta reklama zawiera zawartość reklamową.

jakość

Autor: Random Retail
Źródło: http://www.flickr.com
Obok pozytywów, ma swoje minusy. Duży zasięg oddziaływania takiej reklamy jest to ogromny atut. Umożliwia dotarcie do olbrzymiego grona prawdopodobnych nabywców. Najlepiej komponuje się ze środowiskiem dużych miast a także metropolii, stając się częścią jego pejzażu. Reklama – agencja reklamowa słupsk zewnętrzna dociera szczególnie do tych rezydentów miast, jacy częstokroć przemieszczają się z punktu zamieszkania do miejsca pracy, czy spędzają dużą część czasu na mieście. Obecność reklam outdoorowych w bliskim sąsiedztwie ulic, centrów handlowych, stacji benzynowych pozwala na jej długotrwałe oddziaływanie i powiększa szansę na zapamiętanie treści. Możność umieszczania reklamy zewnętrznej na różnych nośnikach przekazu pozwala kreować ciekawe oraz skuteczne reklamy. Skuteczna reklama operuje prostym językiem, precyzyjnym przekazem, lekkim dowcipem a także estetyką. Istotne, by sama forma nie przerosła zawartości przekazu.
Przestrzeń miejska zapewnia możność umieszczania reklam w wielu lokalizacjach w mieście jak też poza jego obszarem. Sieć telebimów zapewnia bieżący kontakt z reklamą rezydentom miast, zaś w konsekwencji upraszcza jej utrwalanie. Klasyka reklamy outdoorowej – billboard, jak też inne jej formy gwarantują natychmiastowy odbiór przekazu, bez nieodzowności wykonywania dodatkowych działań.

Starczy jedynie spojrzeć, ażeby móc nacieszyć oko olbrzymim plakatem. Reklamy umieszczane w innych środkach komunikacji masowej wymagają poświecenia nieco więcej czasu, co jest w stanie zrazić potencjalnego nabywcę.