Wady jak też atuty outdooru

Reklama outdoorowa jest dzisiaj niezmiernie popularną i w szerokim zakresie stosowaną odmianą przekazu.
W odróżnieniu od innych kanałów komunikacji, ta reklama zawiera zawartość reklamową.

jakość

Autor: Random Retail
Źródło: http://www.flickr.com

Obok pozytywów, ma swoje minusy. Duży zasięg oddziaływania takiej reklamy jest to ogromny atut. Umożliwia dotarcie do olbrzymiego grona prawdopodobnych nabywców. Najlepiej komponuje się ze środowiskiem dużych miast a także metropolii, stając się częścią jego pejzażu. Reklama – agencja reklamowa słupsk zewnętrzna dociera szczególnie do tych rezydentów miast, jacy częstokroć przemieszczają się z punktu zamieszkania do miejsca pracy, czy spędzają dużą część czasu na mieście. Obecność reklam outdoorowych w bliskim sąsiedztwie ulic, centrów handlowych, stacji benzynowych pozwala na jej długotrwałe oddziaływanie i powiększa szansę na zapamiętanie treści. Możność umieszczania reklamy zewnętrznej na różnych nośnikach przekazu pozwala kreować ciekawe oraz skuteczne reklamy. Skuteczna reklama (obsługa flot samochodowych) operuje prostym językiem, precyzyjnym przekazem, lekkim dowcipem a także estetyką. Istotne, by sama forma nie przerosła zawartości przekazu.
Przestrzeń miejska zapewnia możność umieszczania reklam w wielu lokalizacjach w mieście jak też poza jego obszarem. Sieć telebimów zapewnia bieżący kontakt z reklamą rezydentom miast, zaś w konsekwencji upraszcza jej utrwalanie. Klasyka reklamy outdoorowej – billboard, jak też inne jej formy gwarantują natychmiastowy odbiór przekazu, bez nieodzowności wykonywania dodatkowych działań.

Starczy jedynie spojrzeć, ażeby móc nacieszyć oko olbrzymim plakatem. Reklamy umieszczane w innych środkach komunikacji masowej wymagają poświecenia nieco więcej czasu, co jest w stanie zrazić potencjalnego nabywcę.