
Jak dobrze dobrać domenę
Generalnie są dwa typy domen (nazw). Pierwsza z nich to nazwa szukana, która polega na zawarciu w adresie słów kluczowych dla profilu działalności danego przedsiębiorstwa. Tutaj powinno się zastanowić, co będą wpisywać w wyszukiwarkę osoby, które chcą znaleźć usługi lub produkty, jakie oferuje.czytaj to pit program do rozliczenia pit program do rozliczeniaWtedy w nazwie powinny się znaleźć najwyżej trzy takie słowa kluczowe. To rozwiązanie, chociaż zapewne zwiększy ilość użytkowników wchodzących na naszą stronę, nie będzie w pełni promować daną markę.
Dlatego istnieje druga kategoria nazw serwisów, markowa. W tej wersji url strony jest jednoznacznie skorelowany z marką firmy. Jest to szczególnie korzystne wyjście, kiedy dana działalność jest lub była bardzo popularna, wówczas zarejestrowanie nazwy strony wyszukiwanej nie do końca spełnia swój cel.
Zdecydowanym plusem domeny markowej jest to, że klienci mogą łatwiej ją zapamiętać, co powoduje, że większe są szanse na to, że znajdą ją w przyszłości.
Jeśli poszukujesz interesujących informacji na omawiany temat, to pomoże Ci ta optymalna witryna (http://www.inoffice.pl/kariera/), na której odnajdziesz wiadomości, które Cię zaintrygują.
A zatem nazwa domeny powinna być maksymalnie krótka i łatwo kojarzona. Wtedy istnieje duże prawdopodobieństwo, że ktoś, kto przeczyta ją na bilbordzie czy w katalogu, wejdzie na nią po zalogowaniu się do sieci. Istotne jest też, aby w domenie nie stosować niepotrzebnych cyfr oraz używania obok siebie tych samych liter.

Giełdy domen
Czasem idealna domena dla określonej firmy jest już wykupiona. Ale to nic straconego. Są bowiem giełdy domen, gdzie odbywają się licytacje najbardziej atrakcyjnych adresów stron internetowych. W takim miejscu można się szybko zorientować, które z nich odnotowują największą popularność, ponieważ ceny najlepszych dochodzą nawet do kilkunastu tysięcy złotych.