W jaki sposób zaprojektować wizytówkę?

Trudno wyobrazić sobie bez nich prowadzony z powodzeniem biznes, a jeszcze trudniej odgadnąć fakt, że wielu biznesmenów rezygnuje z posiadania osobistych wizytówek.

Co ich odstrasza?
Z pewnością wygórowana opłata, którą należy zapłacić za projekt graficzny oraz czas, jaki trzeba przeznaczyć na rozmowy dotyczące formy wizytówek i zastosowanie późniejszych poprawek graficznych. Jest jednak metoda na to, aby zamienić długi, ciężki a także kosztowny proces planowania biletów reklamowych w czystą przyjemność. Kreowanie wizytówek możesz podzielić na poniższe fazy: Określenie funkcjonalności. Wizytówki (nasz serwis www) jest to narzędzie wielofunkcyjne, sprawdzające się w roli osobistego biletu , materiału promocyjnego wykorzystywanego w sprzedaży bezpośredniej albo też nośnika informacji handlowych, które docierają do szerokiej grupy adresatów. Mając owo na uwadze dobrze jest – przed poczęciem projektu – określić, do kogo szkicowana wizytówka ma dotrzeć. Warto albowiem zróżnicować formę a także zaplanować on-line wizytówki w paru wariantach, przykładowo osobistych (na zebrania z Kontrahentami) oraz ogólnych (dla pracobiorców, partnerów). Dalszy etap po wskazaniu grupy docelowej jest to wybór wzornika – marketingowego podłoża na który naniesione pozostaną detale wizytówki. Mogą to być na przykład wizytówki klasyczne (przenieś mnie do strony) – super wizytówki klasyczne.

wizytówki klasyczne

Autor: Dennis Yang
Źródło: http://www.flickr.com
Wzornik wizytówki jest to tło, jakie można w dowolny sposób zorganizować, dopasować i, przede wszystkim, spersonalizować – .

Gdy tło wizytówki będzie gotowe, trzeba wypełnić je zwięzłym, wyraźnym, bardzo tematycznym przekazem, przykładowo wizytówka tłumacz czy wizytówka salonu kosmetycznego.