Crowdfounding jako wsparcie finansowe różnego rodzaju projektu

Poparcie publiczne może uzyskać każde działanie dobroczynne, kulturalne, publiczne i biznesowe, lecz to zależy od wsparcia ludności.

Wymaga to dobrego przygotowania, budowania wiarygodności i zaangażowania. Pomysł na taki sposób sponsorowania pojawił się w USA w roku 1997, gdy wielbiciele brytyjskiej kapeli rockowej uzbierali w internecie ponad 60 tysięcy dolarów koniecznych na sfinansowanie trasy koncertowej w Stanach Zjednoczonych. Crowdfunding w Polsce jest w pełni legalny, natomiast nastręcza przygotowania od strony legislacyjnej i podatkowej.
coach

Autor: Deb Nystrom
Źródło: http://www.flickr.com
Crowdfounding polega on na tym, że pomysłodawca danego programu prosi o wsparcie finansowe internautów, w zamian oferując scharakteryzowane korzyści. Może to być zrealizowany produkt, czy też zniżkę przy jego zakupie, bądź różne określone rodzaje korzyści. W internecie funkcjonuje co najmniej kilka atrakcyjnych serwisów, które udostępniają każdemu sposobność wystosowania apelu do społeczeństwa i zbierania funduszy na dany cel. Arsenał finansowanych w ów sposób projektów jest szeroka, od gier komputerowych, przez rozmaite gadżety, po innowacje.
Zbiórka publiczna daje inicjatorom przedsięwzięć publicznych, kulturalnych i biznesowych sposobność uzyskiwania środków na ich realizowanie.

Czy publikowany artykuł jest Twoim zdaniem fascynujący? Jeżeli tak sądzisz, to wejdź również na pełen opis (http://coworking.inoffice.pl/), który ma podobnie istotne dane.

Finansującymi są członkowie społeczności wirtualnych, znajomi, bliscy i każde osoby, które mikropłatnościami chcą wesprzeć twórców.

Mnóstwo drobnych przelewów składa się na dużą pulę środków, które pozwalają realizować marzenia, rozwijać biznes, albo urządzać interesujące projekty.
Jest to ogromna szansa dla ludzi twórczych z doskonałymi propozycjami.